Idol audition och en kram av ANDERS BAGGE ♥

Denna dagen har varit låååååååång...
Som ni vet så sökte ju min pojkvän till Idol och i söndags gick han vidare för att få träffa den riktigt juryn - Anders Bagge, Laila och dom.. Och självklart ville jag följa med på det och finnas där & stötta honom under en sådan stor sak.
Så 07.30 i morse åkte vi in mot stan för att sedan sitta och invänta Linus tur att sjunga för juryn och det blev en lång lång väntan. Inte förens vid 15.00 var det Linus tur att gå till juryn och jag har nog aldrig varit så nervös i heeeeeela mitt liv, mitt hjärta gick i 200! Hela dagen var man ju självklart spänd och nervös men när han väl gick iväg och skulle sjunga var det ju värst. TYVÄRR gick han inte vidare därifrån - vilket jag tycker är väldigt konstigt!
Linus har en otroligt fin röst och han KAN sjunga... Men han gjorde sitt bästa och jag vet att han gjorde det skit bra, men det föll inte i deras smak.
Men jag är så fruktansvärt stolt över honom att han ändå tog sig så långt som han gjorde, min fina & bästa älskling ♥

Samtidigt som det var en jobbig dag men mycket väntan osv så var det också väldigt trevligt och härligt. Folk satt och sjöng och spelade gitarr och vi träffade lite nya härliga människor :)
Det är ju inte varje dag man är på en Idol audtion, så det är ju absolut en häftig grej!
Jag hade även turen att få träffa min idol - ANDERS BAGGE ♥
Jag bara älskar den nallebjörnen, och tänk att jag FICK EN KRAM & EN SLÄNGPUSS AV HONOM IDAG! Jag är överlycklig :) Min dröm har varit att få träffa honom och ge honom en kram, jag skrev till och med ett inlägg om det här på bloggen för typ 1-2 år sedan och nu vart det verklighet - såååååå häftigt!
http://jennyhammarstrom.blogg.se/2009/september/anders-bagge.html

Påvägen hem köpte Linus mamma mcdonalds till oss och så åkte vi hem och åt, vi hade ju inte ätit någon mat på hela dagen. Jag åt 1 macka och drack en kopp kaffe under hela dagen typ, så den hamburgaren satt rätt fint kan jag lova! Det var även härligt att komma hem till min lilla älskling som varit hemma med Natha hela dagen, tack snälla gumman för hjälpen ♥

Nu under kvällen har vi inte gjort så mycket, jag är verkligen helt slut! Så det har mest blivit mys och nu sover Saga sen en liten stund tillbaka.
Jag ska ta mig en dusch och sedan kryper vi nog ner i sängen också :)
PUSS PÅ ER ♥



Kommentarer
sofie :-)

Roligt!! :D

2011-04-06 @ 15:39:57
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
sofie :-)

Menar såklart att det är roligt att du fick träffa Baggen! ;-)



Tråkigt att Linus inte gick vidare, Men det finns ju fler år! :-)

2011-04-06 @ 15:41:21
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0