Idag har vi haft fullt upp hela dagen lång!

Dagen började med besök hos dagmamman och det gick lika bra idag, Saga tycker verkligen att det är jätte kul!
Vi var ute en sväng och barnen lekte för fullt, jag försökte att hålla mig lite i bakgrunden bara men det är svårt att "släppa taget" så följde gärna efter Saga hihi.
Nästa vecka ska jag ju lämna henne helt en liten stund, kommer kännas konstigt. Jag hoppas verkligen inte hon kommer bli ledsen och gråta massor för då kommer det göra så ont i hjärtat att bara gå därifrån.
Men det kommer nog gå bra hoppas jag :)

När vi varit hos dagmamman gick vi hem och det var dags för lite lunch och sedan var det sovdags för Saga en stund. 
Maria kom förbi och tog en fika, det var trevligt :) Snackade massor och drack kaffe & åt hennes goda kakor hon hade bakat.
Sen när Maria gått hem kom Lisa och lille Ludwig på besök, ååååååh vilken söt liten kille hon fått. 1 månad gammal är han bara, och så fruktansvärt söt. Det var verkligen jätte kul att få träffa den lilla sötnosen! Saga tyckte Ludwig var väldigt intressant och skulle bara stå vid vagnen och kolla hela tiden och sa " Beebiiiis " hela tiden. Sen när vi satte oss i soffan satt hon blixt stilla i mitt knä i över 5 minuter och bara tittade på honom och sa inte ett ord haha. Så hon tyckte det var väldigt intressant med en liten bebis :)

Min lilla älskling sover väldigt gott nu, hon slocknade som en stock förut. Inte så konstigt med tanke på att det varit full rulle hela dagen. Så nu ska jag sätta mig o soffan med min stora älskling och titta på Desperate Housewifes.
I morgon är der dagmamma som gäller, sedan besiktning av lägenheten och sedan ska vi titta på nya lägenheten igen :)


Kommentarer
Lisa

Tack för kaffet, det var riktigt trevligt att ses så det får vi göra om snart :)

Saga var tokigt söt när hon satt helt stilla och bara kollade på Ludwig :P haha!

Puss & Kram

2011-04-17 @ 09:00:33
URL: http://lisa.onelove.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0