förkylningsbaciller

...Nu var det några dagar sedan jag skrev här.

Jag hoppas att mina fina läsare mår bra?
Själv mår jag sådär, har varit dålig sen i onsdags och igår låg jag hela dagen. Caroline var här och hämtade Saga igår så jag fick vila och sen så Saga fick ha lite skoj också och göra något.. Tack Caroline ♥ Man känner sig så dum när man bara ligger och verkligen inte orkar göra någonting! Men det finns ju liksom inte så mycket att göra åt, sjuk blir man och så är det bara..
Men idag känner jag mig lite bättre, men huvudvärken och halsontet sitter fortfarande kvar. Har precis tagit mig en värktablett så hoppas att det försvinner lite. Det känns som huvudet ska sprängas såfort jag rör mig typ - inte kul!
Vi skulle igentligen gått till dagmamman idag, men jag kände att det nog var bättre att vara hemma idag.
Det är nog därifrån jag fått mina förkylningsbaciller, för dom flesta barnen var snoriga dom dagarna vi var där.. Menmen, så är det..

Nej nu har jag inte tid att sitta här mer, skriver senare :)

Jag älskar den här bilden, mammas fina älskling ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0