vill blir frisk

Ja det är vad jag gör just nu, ligger i soffan med fötterna på bordet och datorn i knät. Hur skönt som helst! haha

Vi var borta hos pappa och åt förut, skönt att få i sig lite mat. Jag har inte orkat laga någon mat till mig idag, så har inte blivit att jag ätit något - inte bra jag vet! Men då passade det ju bra att bli bort bjuden till pappa.. Det var jätte trevligt, åt god mat och pappa & brorsan fick busa med Saga lite.
Mötte även mamma på parkeringen innan för hon var snäll och åkte förbi affären åt mig och handlade lite, tack

När vi kom hem var det läggdags för lillpluttan, så efter blöjbyte och välling somnade hon som en stock.
Hon har inte sovit något knappt idag, 2 korta stunder på kanske 10-15 minuter bara. Så hon var jätte trött nu på kvällen.
Jag ska väl också ta och krypa ner snart, börjar bli lite små trött. Men känner mig faktiskt lite bättre nu, hoppas att det börjar gå mot bättringsvägen nu. Vill bli frisk!


Kommentarer
stefan

Otroligt vacker är du och fin blogg också.. ^^

2010-09-08 @ 23:08:14
Halling

Jättefin!

2010-09-08 @ 23:20:25
URL: http://halling.bilddagboken.nse


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0