vad har ni för er?

GODKVÄLL SÖTISAR ♥
Vad har ni för er? Själv är jag med Linus & tittar på idol. Saga somnade för en liten stund sen efter lite välling och kvällsmys.

Tog ju en promenad förut med Caroline och hundarna, gick bort till macken och hämtade ut ett paket. Helt underbart väder ute, kan det inte alltid vara så? Solen sken och det var riktigt skönt, varken varmt eller kallt utan precis lagom.
Efter vi hämtat paketet följde vi med Caroline hem och drack en kopp kaffe.

Nu ska jag ta mig någonting att äta och sedan ta mig en dusch. Sen krypa ner i soffan hos älskling och titta på tv :)
Ett nytt program börjar ju idag på 4an - klockan 21.30,något humor program med massor roliga kändisar.


Kommentarer
frida

tack så mycket :)

2010-09-22 @ 21:06:35
URL: http://exaakt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0