Vad händer om Ninis försvinner?

Hur mår ni idag?
Med mig är det fin fint och lika så med Saga. Hon ligger här brevid på sin fårskins fäll och myser med Ninis.
Har tänkt på det flera gånger - vad händer om Ninis försvinner? Världen kommer gå under. Saga kan inte vara utan Ninis ju, det är ju hennes bästa vän. Hon har flera sånna snuttisar men bara Ninis som duger, hon har stenkoll haha.
Hon är så söt när hon gosar med den för då tar hon tag i tassen och håller mot sin näsa och sitter hon i mitt knä sätter hon tassen mot min näsa så jag får låna lite, gullunge

Själv dricker jag en kopp kaffe och spanar runt lite på nätet. Vädret är ju piss idag, så tror vi håller oss inne.
Brorsan kommer hit sen efter skolan, sen tror jag han och Linus skulle spela in till filmen också.
För er som inte vet så håller Linus på med en film i skolan och min lillebror är med och spelar i den, även jag ska vara med faktiskt. Ska bli spännande, tror den kommer bli riktigt bra faktiskt!




Kommentarer
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

antar att Ninis är ett gosedjur?

Olli har ett gosedjur som hetter notto o han kan inte vara utan den!

Därför har jag en likadan i reserv ifall det skulle hända notto nått :)

2010-09-14 @ 18:56:58
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0