är jätte glad att jag blivit bjuden

Hur mår ni? Själv mår jag sådär, lite bättre än igår iallafall. Men fortfarande snorig & ont i huvudet, så blir en lugn dag idag också så man blir frisk snart..
Vill så gärna bli helt frisk tills på Fredag, för då är jag nämligen bjuden på Bloggfest. Ska bli riktigt roligt, är verkligen jätte glad att jag blivit bjuden! Så det ser jag fram emot..

Igår kväll kom mamma hit en sväng, busade lite med Saga och sen gick vi ut en liten stund till lekparken så Saga fick gunga lite. Kände mig så dum igår när jag inte orkade göra någonting, Saga hade jätte tråkigt. Men vad ska man göra då? Är man sjuk så orkar man ju inte göra så mycket, så det var ju snällt av mamma att komma en stund så Saga fick busa lite.
När klockan var halv 9 ungefär åkte mamma hem och då gick både jag & Saga och la oss, jag kollade på Idol bara sen somnade jag som en stock. Det var skönt att somna tidigt, så var man lite piggare idag.
Ja så idag blir det en lugn dag som sagt, blir att dega i soffan typ.
Saga somnade precis, så jag ska passa på att vila en liten stund tror jag..


Kommentarer
MOOOLLYS

Skönt :) ja absolut! allt bra?

2010-09-08 @ 12:23:21
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
MOOOLLYS

Nä stackare :( vadå för sjuk?

2010-09-08 @ 12:24:55
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Linda

Vilken fin blogg du har :) hur gör dom texten så fin??



2010-09-09 @ 17:30:16
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0