så håller tummarna nu

HALLÅ SÖTNOSAR ♥
Hur mår ni?
Förlåt för den ur usla uppdateringen idag, men har ej varit hemma på hela dagen typ.

Dagen började med att vi åkte in till stan för att fika med Sagas farmor och farmors mamma, det var trevligt.
Det var typ 3 gången dom träffade Saga, så dom tyckte det var roligt att träffa henne.
Saga fick en jätte fin jacka, mössa & vantar. Även 3 små söta badankor...

Efter vi hade fikat med dom hade jag möte med min läkare för att prata om min ADHD medicin eftersom jag mått så fruktansvärt illa på den sorten jag ätit, så kom fram till att byta till en annat sort och hoppas jag mår bättre på den.
Jag hoppas verkligen denna funkar nu, för jag har bytt och hållt på så himla mycket nu för jag får sånt illamående vilket gör att jag tappar matlusten osv.. Inte roligt alls! Så håller verkligen tummarna nu..

När vi var färdiga hos läkaren tog vi bussen ut till Ikano och mötte upp Caroline, tog först en fika på Ikea och sedan gick vi en sväng där inne. Kollade lite på sängar eftersom jag bara önskat mig pengar i födelsedagspresent så jag kan köpa mig en ny säng, och hittade en jätte fin säng så vi får se om jag får pengar så jag kan köpa den. *
hoppas
Sen tog vi en sväng inne på ikano huset också, Saga fick en jätte fin overall av Caroline -
tack snälla ♥
Sen handlade jag lite på Willys och sedan åkte vi hem, och hemma väntade lillebror på mig. Men han vart precis hämtat typ så nu är jag ensam. Eller Saga är ju hemma men hon somnade för en liten stund sedan.

Passade på och tog ett litet städryck medans brorsan var här så han kunde busa med Saga under tiden, även tänt upp hela lägenheten med massor doftljus som jag köpte på Ikea så
nu luktar det mumma här hemma!
Ska ta och laga mig lite mat nu, lite sen middag idag men så blir det ibland.


Kommentarer
rebbiz

Tack så jätte mycket. Allt är bra med mig. Själv då?:)

Du hade också fin blogg. Gillar headern:D

2010-09-29 @ 21:43:14
URL: http://rebbiz.blogg.se/
Linda

Gud vad söt :)

2010-09-30 @ 14:45:24
URL: http://olindao.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0