lärt sig att vinka

Hoppas ni sovit gott!
Min natt har varit super, sovit som en stock. Älskling sov här i natt, älskar att vakna upp med honom vid min sida
Så vi vaknade runt 6 tiden då hans alarm ringde, då vaknade även lillpluttan så gick upp och fixade lite välling och gav henne medans älskling låg och snoozade en stund. Somnade faktiskt om en halvtimme vi också efter att Saga druckit sin välling. Sen gick vi upp och åt frukost och sedan gick jag och Saga och la oss i sängen igen och myste och tittade på Vakna med Thevoice medans Linus gjorde sig i ordning för att sedan åka till skolan.

Har inte hunnit hända så jätte mycket nu på morgonkvisten, Saga har precis käkat lite gröt och jag dricker en kopp kaffe. Saga sitter just nu här brevid på ett täcke på golvet och leker med sina klossar hon fick igår av mina kusiner - tack! Och samtidigt sitter hon och gungar till musiken, haha gullunge ♥
Måste även berätta att Saga lärt sig att vinka nu, så himla söt!
Jag ska gå och hänga upp lite tvätt nu och sedan städa lite hade jag tänkt.. Sen får vi se vad vi hittar på för bus under dagen.














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0