hade velat ligga i sängen heeela dagen

GODMORGON MINA UNDERBARA LÄSARE ♥
Hoppas ni sovit gott inatt?
Jag har sovit så sjukt skönt, min säng va sådär extra mjuk och skön i natt. Ville aldrig att det skulle bli morgon så jag var tvungen att gå upp, hade velat lega i sängen heeeeela dagen. 

Men när klockan var halv 9 så vaknade jag av en tjeja som låg och pratade i sängen och tittade på mig genom spjälen, så gick upp och fixa lite välling och sen la vi oss i min säng och myste och Saga drack sin välling.
Låg kvar ett tag sen innan vi gick upp, morgonen är mysigast tycker jag. Ligga i sängen och mysa innan man går upp - i love it!

Men nu är vi uppe sen ett tag tillbaka, har käkat lite frukost o så.
Saga springer runt i sin gåstol just nu och busar för fullt, och jag har lite små ont i huvudet idag faktiskt. Får ta en ipren och hoppas att det går över!
Har inga planer för dagen, känner mig rätt seg och lite små ont i huvudet som sagt. Så får se vad vi hittar på för bus.


KOLLA VIDEON - SHIT VAD DUKTIG, HELT SJUKT! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0