det ser jag fram emot

HALLÅ SÖTISAR ♥
Vad har ni för er?

Jag sitter och dricker en kopp kaffe, vi har käkat för en liten stund sedan..
Saga ålar runt på golvet här och pillar med allt hon kommer åt, det gäller att ha koll nu.
Vi har inte gjort någonting speciellt under dagen, bara varit här hemma och busat. Saga sov en rätt lång stund förut så passade på att ta en dusch och fixade maten o sådär.
Känner mig fortfarande lite små seg i kroppen så försöker pigga upp med en kopp kaffe, får se om det hjälper.

Pratade med mormor
igår och hon kommer troligtvis ner till Linköping nästa vecka och stannar så hon är här på min födelsedag o sådär - så himla roligt! Ska verkligen bli jätte roligt att hon kommer, det ser jag fram emot!

Nu kom brorsan & hans kompis förbi, ska prata lite med dom nu.
Hej sålänge ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0