5 dosor snus - tackar

GODMORGON SÖTISAR ♥
Har ni sovit gott i natt?
Jag har sovit super skönt men var så fruktansvärt trött i morse när jag vaknade, usch. Hade velat sova i typ 5 timmar till eller något. Men nu är vi uppe sen ett tag tillbaka, vi har precis ätit lite frukost o sådär.

Hade tänkt gå ner till affären efter jag skrivit detta inlägg för jag var tvungen att köpa snus då mitt tog slut igårkväll, men posten kom precis och det var ett paket som åkte ner i brevlådan. Och vad fanns i det? Jo 5 stycken snusdosor ifrån Swedish Match - tack!
Jag skickade in 1 dosa till dom förra veckan för det var typ 5-6 snus som var öppna så innehållet åkte ut, och för det fick jag 5 dosor snus. Så det var ju en riktigt bra start på denna dag! Även skönt att slippa stressa ner till affären med...

Saga ligger här brevid på golvet och busar med sina leksaker, ska göra henne sällskap och busa lite efter jag skrivit detta.
Sen i eftermiddag kommer brorsan hit och ska vara här under dagen & kvällen för mamma jobbar sent idag.
Älskling kommer även hit sen, och vi firar ju 4 månader idag så tänkte ha lite extra mys här hemma ikväll.
Blir att laga någon god mat och sådär hade jag tänkt.


Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma

snacka om bra service :)

2010-09-28 @ 14:13:38
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Caroline

Haha jäklar vad bra då vet man till nästa gång. Jag fick också sådär för ett tag sen, men jag lämna tillbaks den i butiken fick bara en ny dosa ;P

2010-09-28 @ 17:41:46
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0