gud så skönt när det är gjort!

Ja nu är kylen full och lägenheten ren & fin, gud så skönt!
Jag och älskling har städat för fullt hela kvällen, och det är ju så skönt när det väl är färdigt.
Lagade även en god middag förut, det blev tacos fast med kyckling istället. Det är verkligen super gott, ni som ej har testat det - gör det!

Sen blev det bus och mys med lillpluttan innan det var läggdags för henne, tog inte lång tid innan hon slockande. Så nu sover hon sött och hoppas hon gör hela natten, hon har ju som jag skrivit tidigare börjat vakna på nätterna nu. Vet inte om det kanske är någon tillväxt period nu runt 10 månaders ålder,
någon som vet?
För hon har ju varit så duktig och sovit hela nätter förut, så det kanske är någon period nu bara..

Dagen har i allafall varit toppen, skönt att få saker och ting gjort!. Lite små jobbigt med handlingen bara för City Gross är ju så himla stort, och jag är inte alls van att handla där. Så hittar ju knappt där inne, så det tar ju lite längre tid haha. Jag brukar vanligtvis handla på Willys, men tycker faktiskt att City Gross är bättre för dom har mer saker och bra priser. Så blir nog att handla där i fortsättningen tror jag!

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan krypa ner i sängen med älskling.
Hoppas ni har haft en fin dag ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0