föreläsningen var jätte bra

HALLOJSAN ♥

Nu är jag hemma igen, kom hem för en stund sedan och har precis käkat lite och snart ska vi väl krypa ner i sängen..
Föreläsningen om ADHD vi har varit på ikväll var jätte intressant, skulle vilja gå på flera sånna.
Linus var ju hemma med Saga under tiden och det hade gått super bra, dom hade varit ute lite och Linus hade tagit jätte fina bilder på Saga när hon busade i löven. Men nu sover hon sött i sin säng, hon sov redan när jag kom hem.

I morgon har vi inte så jätte mycket planerat, Linus ska ju iväg till skolan och jag & Saga ska i allafall ut på en promenad med Maria och sedan på eftermiddagen kommer brorsan hit och ska sova här.
Annars inget annat som händer, får ta dagen som den kommer. Ska försöka komma ner till öppna förskolan en sväng tror jag, det skulle Saga tycka var roligt iallafall..
Nej nu blire en snabb dusch & sedan sängen.
NATTI NATTI ♥


Kommentarer
Caroline

...å, vilka fina bilder!!! kram till er

2010-10-12 @ 22:30:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0