Endel får man lite konstiga blickar ifrån

Vad har ni för er?
Jag är just nu själv hemma så jag passar på att dunka lite musik. Linus, brorsan & Saga tog en promenad ner till affären för att handla lite. Jag har precis käkat lite mat också, så nu är man mätt och belåten.

Vi gick ner till Droppen en sväng förut, det är öppna förskolan som ligger här. Saga tyckte det var super roligt och busade för fullt med alla leksaker och tittade intressant på dom andra barnen som var där. Hon tycker verkligen det är roligt där nere, så ska försöka komma dit lite oftare.
Fast det är lite tråkigt eftersom det bara är äldre föräldrar där och det känns som dom kollar lite snett på en när man kommer dit bara för att man är ung. Endel är super trevliga och pratar med oss och sådär, men endel får man lite konstiga blickar ifrån faktiskt...
Men då får dom f*n göra det, i dont care. Jag går dit för Sagas skull, så hon får busa av sig.

Kvällen kommer spenderas i soffan och titta på Svenska New York-fruarParadise hotel.



Kommentarer
Ida - A princess diary ♥

Jag ska lotta ut en Goodiebag snart och tänkte bara kolla om du skulle vara intresserad av att delta? Den kommer bland annat innehålla produkter ifrån Wella, The Body shop, RFSU och Guldfynd.



Svara på frågan i det här inlägget: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/october/tavling-om-en-goodiebag.html



xoxo, Ida

2010-10-18 @ 18:59:44
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0