10 månader

- ja tiden går verkligen fort! Min lilla tjej är redan 10 månader, tänk om 2 månader är hon 1 år. Då är det ett helt år sedan jag låg på BB och fick se henne för första gången. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort alltså!
Och vad mycket det har hänt med henne under dom här 10 månaderna, att dom utvecklas så himla mycket på några månader tycker jag är så himla fascinerande.

Just nu ligger hon här på golvet och busar för fullt med allt hon får tag i, hon har blivit en riktig liten
busunge kan jag säga er haha.
Lillebror & älskling åkte till skolan i morse och Saga & jag somnade faktiskt om en stund när dom hade åkt hehe.
Det var riktigt skönt, fast man känner sig nästan lite segare när man gör så.. Men lite extra sömn tackar man ju inte nej till.
Saga har fått för sig 3 nätter i rad nu att hon ska vakna och ha välling, så mellan halv 2-2 har hon vaknat nu 3 nätter -
vet inte varför? Men det är ju bara att göra lite välling och sedan somnar hon ju om igen.

Idag ska vi träffa Elin, ska bli roligt. Sen ikväll ska vi hem till Linus och fira hans mamma som fyller år -
GRATTIS ♥






Kommentarer
Elina

Bloggar :)

SKa du göra idag då?:)



-´BIAUTY

2010-10-14 @ 10:44:58
URL: http://biauty.blogg.se/
Anonym

Grattis till världens gulligaste Saga!!! Idag är det Sagas o min dag<3<3<3

2010-10-14 @ 11:11:42
Rebecca- Shopping, hundägare, fotografering & kärlek

SÅ söt!

Grattis till eran lilla tjej :)

2010-10-16 @ 18:40:45
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
natta

vilken sötnos :D

2010-10-18 @ 14:07:07
URL: http://natalies.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0