blir bara finare och finare

Vad har ni för er sötisar?
Vi har precis käkat världens godaste mat så nu sitter vi här proppmätta och jäser.
Saga somnade för en liten stund sen efter mycket om och men, hon ville verkligen inte sova även fast hon var skit trött. Hon har varit gnällig hela dagen så hon mår nog fortfarande inte så bra, min lilla älskling ♥
Det är så jobbigt för man vet inte vad man ska göra? för när dom är sådär så funkar ju ingenting, allt är tråkigt och allt är bara jobbigt verkar det som. Men får hoppas hon mår bättre i morgon!

Linus mamma, pappa & syster
kom hit förut med ett vitrinskåp som vi fått av dom, som vi har ställt inne i köket.
Det vart super fint i köket nu, det kändes lite tomt & "kallt" innan eftersom det var en tom vit vägg men nu står skåpet emot den så det vart skit bra.
Det blir bara finare och finare här hemma nu, så himla roligt!

Annars har vi inte gjort så mycket idag, vi har hållt oss inne mestadels eftersom Saga inte mått helt 100.
Tog en liten promenad till affären iaf, och usch så kallt det börjar bli ute nu.
Jag vill ha tillbaka sommaren, tycker verkligen inte om när det är kallt och tråkigt!
Nej jag är en vår&sommar människa!

Nu ska jag ta och svara på alla era fina kommentarer och sedan utse vinnarna i Dagens blogg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0