nu är jag tillbaka igen !

Nu är jag tillbaka igen, ni saknade mig igår va? ;) hehe

Hur mår ni? Jag hoppas ni mår fin fint!
Vi mår bara bra här hemma..
Jag och Saga har precis ätit lite frukost och sådär men Linus ligger fortfarande och sussar. 
Ska nog gå in och pussa lite på honom snart, det är ju inte roligt om han sover bort hela dagen. 

Ikväll ska vi vara barnlediga, mamma ringde igår kväll och dom var sugna på att ha Saga idag så dom kommer och hämtar henne senare sen..
Jag har ingen aning om vad jag och Linus ska hitta på, om vi ens hittar på något. Kanske bara är hemma och bara är, vi får se :)

Gårdagen var jätte mysig,
åkte ju in till stan för att fixa lite saker och sedan mötte vi upp Linus och åkte till ikanohuset för att handla lite. Gick in på Ikea och köpte lite doftljus - i love it! Och sen till Willys för att handla lite mat, det nödvändigaste bara eftersom vi ska storhandla nästa vecka.
Sen var Caroline (linus mamma) så snäll och kom för att hämta oss så vi slapp att ta bussen med alla kassarna och så - TACK ♥
Sen när vi kom hem
plockade vi i ordning lite här hemma och sedan började jag med maten. Sen satte vi oss framför tvn och åt samtidigt som vi tittade på Idol.

Saga var lite gnällig och ville verkligen inte sova igår, men efter en stund somnade hon i Linus famn här i soffan.
Så när hon hade somnat och vi lagt henne i hennes säng så dukade vi upp lite ost, kex och ett glas vin.
Hade en super mysig kväll med min finaste pojkvän ♥






Saga står och flörtar ;)





Kommentarer
R E B E C C A

CHECKA IN TÄVLINGEN PÅ BLOGGEN!

Den får du bara inte missa :)



Kram

2010-11-21 @ 20:30:43
URL: http://beccabloss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0