Idag fick man sovmorgon, så himla skönt. TACK!

Godmorgon godmorgon ♥
Hur mår ni? hoppas ni mår toppen..

Jag mår bara bra, känner mig pigg och utvilad. För jag är faktiskt ganska så nyvaken, för Saga sov faktiskt till typ halv 10 idag vilket aldrig har hänt förut haha. Och när hon hade vaknat så hade Linus tagit upp henne och bytt blöjan och gett henne välling, så jag fick sova :) Tack älskling ♥
Så det var riktigt skönt att få sova några extra timmar kan jag lova! Men nu har älskling åkt till skolan, Saga sitter på golvet och leker med sin nappflaska och jag ska göra i ordning lite frukost och en kopp kaffe. Sen blir det att titta på våra bästa år klockan 10.20



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0