För er som inte vet

Hallå sötnosar! Förlåt för den sena uppdateringen, men har haft fullt upp idag.
Dagen började med att mamma och brorsan hämtade upp oss, så åkte vi till hangaren och lämnade av brorsan för han skulle på skatekurs. Medans han var där åkte vi först till en möbel affär och kollade på soffa för mamma o dom är sugen på en ny. Sen åkte vi vidare mot Ikano för jag skulle till Willys och handla lite blöjor, gröt m.m.
Sen åkte vi och hämtade brorsan och lämnade honom hos en kompis, så åkte vi hem och gav Saga lite mat och sedan vidare igen till stallet och träffade Linus mamma och syster. För Linus syster har en häst, jätte fin!
Så vi var där ett tag och kollade lite och satt och fikade, hur underbart som helst.
För er som inte vet så har jag ridit ända sen jag var liten typ, men inte ridit nu på typ 2 år. Så det är ju verkligen någonting som jag saknar kan jag lova. Så det var helt underbart o komma till ett stall, känna hästlukten och bara vara. Så i morgon ska jag följa med dit igen och få rida, ska bli såååååå kul!

När vi kom hem därifrån kom Linus hit, så käkade vi lite mat och sedan övningskörde Linus & jag åkte med, och medans vi åkte så tog Linus mamma en promenad med Saga.
Vi åkte ner till affären och köpte lite chips, cola och dipp och sedan åkte vi en liten sväng till. Gick jätte bra, Linus är jätte duktig på att köra faktist!
Och nu ligger vi här i varsin soffa & har precis tryckt i oss massa chips & dipp och cola, och Saga ligger och sover sött i sin säng.
Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer
emily

Hur gick ridningen då? :) du får säga till om du kommer till umeå någon gång så får du komma å rida hos oss :)

2010-05-10 @ 21:01:56
URL: http://livetmedella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0