Bild bomb

Då var vi hemma igen efter en dag på Unga föräldrar och stan.
Unga föräldrar var väl sådär idag, var bara jag & två till där så inte så livat direkt. Käkade lite lunch, fikade och busade med barnen.
Efter kom Carro så gick vi en sväng på stan, och sen käkade vi. Gick runt halva stan innan vi hittade någonstans och käka. För där vi tänkte käka hade stängt och det andra stället vi gick till var också stängt. Skapligt irriterade blev vi, men till slut tog vi ett ställe vi gick förbi för vi orkade inte gå mer :P Men gott var det kan jag lova!
Sen tog jag och pluttan bussen hem, så fick hon lite käk och nu sitter hon i mitt knä och spanar.
Och SJÄLVKLART glömde jag köpa batterier när jag var i stan, blir ni förvånade? haha
Men har linus kamera här hemma, så har tagit lite bilder. Och det är ju en system kamera så blir ju dubbelt dubbelt så bra bilder med den. Jag vill också ha en, men dom är ju så dyra tyvärr!

Snart är det läggdags för fisen, så ska gå och ta på henne pyjamas och sen blir det käk och mys i soffan :)
Pluttan fick lite pure när vi kom hem :)
Ock då kan man se ut såhär
och när man ätit färdigt såhär :P
mätt och belåten :D
Sen vart det lite bus på golvet :)
MITT ALLT ♥

Avslutar med 2 bilder på mig, så nu kan ni inte klaga på att det är för lite bilder på mig :P


Kommentarer
julia

shit så himla söt bebis:O

2010-05-03 @ 22:21:35
URL: http://hulia.blogg.se/
Lindsey

haha va söt hon är när hon höjer ögonbrynen :D

2010-05-03 @ 23:37:55
URL: http://creadiem.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0