tack för att ni finns

Godmorgon allesammans! Hoppas ni har sovit gott..
Själv har jag sovit jätte bra, känner mig utvilad idag. Somnade skapligt igår för en gångs skull.
Hur mår ni då? hoppas ni mår bra, jag mår otroligt bra måste jag säga. Det var länge sen jag mådde såhär bra!
Och det finns anledningar till att jag mår så bra, och det är tack vare två personer.. Två personer som gör mig så otroligt lycklig & får mig att må så himla bra. Den ena personen är ju självklart min dotter och den andra är Linus, tack för att ni finns & gör mig till världens lyckligaste
Just nu ligger jag och Saga i soffan & myser, ska kolla på våra bästa år. Sen i eftermiddag kommer brorsan hit, för mamma ska på spring tävling ikväll. Så brorsan ska vara här, så ska vi gå ner till pizzan & käka lite, ska bli mysigt!
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen titta klart på våra bästa år.
hoppas ni får en fin dag!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0