svaren från frågestunden.

Vill du ha fler barn? isåfall hur många?
Vill du fortsätta bo i Ljungsbro/Linköping hela ditt liv?
Vad har varit absolut svårast med att bli mamma?
Vad har varit roligast med att bli mamma?
Vill du gifta dig?
Vad vill du jobba med?
Kommer Saga att bo något med sin pappa(typ varannan helg/vecka) när hon blir äldre?
Varför tar du så illa upp när någon påpekar att du gör något fel? Har du en blogg måste man ju kunna ta kritik, och om du försöker göra om dessa påståenden till något positivt kanske du kan lära dig av dom även om de är negativa. Jag är en ganska erfaren person av barn och ungdomar, och vissa saker förstår jag varför folk skriver och andra inte.
Hur tycker du att det funkar att vara mamma?
Är du sugen på att skaffa ett till barn? isf med svullo?
du hade ju dagens förut har du slutat med det nu ??
har du någon kontakt med sagas pappa?
Träffar pappan någonsin Saga?
har du ångrat dig att du skaffade barn?

Vill du ha fler barn? isåfall hur många?
Jag har alltid sagt att jag bara vill ha 1 barn. Men sen kan man ju ändra sig i framtiden..

Vill du fortsätta bo i Ljungsbro/Linköping hela ditt liv?
Som jag känner nu så - ja.. Har ingen tanke på att flytta härifrån, jag trivs jätte bra.
Vad har varit absolut svårast med att bli mamma?
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan... Jag tycker ingenting direkt har varit svårt.
Så jag vet inte...

Vad har varit roligast med att bli mamma?
Allt! Skulle kunna skriva hur mycket som helst för det är helt underbart att bli mamma.. Så jag skriver bara allt istället, haha :D

Vill du gifta dig?
Jag vet inte.

Vad vill du jobba med?
Helst av allt skulle jag vilja jobba som behandlings assistent på behandlingshem för missbrukare.
Men vi får se.. Jag vill iallafall jobba med människor.

Kommer Saga att bo något med sin pappa(typ varannan helg/vecka) när hon blir äldre?
Det är ingenting jag kan svara på nu, för det vet jag inte..

Varför tar du så illa upp när någon påpekar att du gör något fel? Har du en blogg måste man ju kunna ta kritik, och om du försöker göra om dessa påståenden till något positivt kanske du kan lära dig av dom även om de är negativa. Jag är en ganska erfaren person av barn och ungdomar, och vissa saker förstår jag varför folk skriver och andra inte.
Jag kan absolut ta kritik, jag har tagit rätt mycket här på bloggen innan jag började skriva om det och bli upprörd över det..
Men när folk påpekar och anklagar mig för att jag ej sköter min dotter som man ska, då blir jag upprörd!
För jag gör ALLT för min dotter. Jag kämpar som en idiot med allt för att hon ska få det bästa. Och när dom säger saker OM min dotter. Hur hon ser ut osv.. Då blir jag också förbannad, och det tycker inte jag är konstigt att jag blir.. Jag tror dom flesta skulle bli upprörda om någon sa elaka saker om deras barn.
Om folk säger att jag inte sköter mitt barn och skriver "kolla hur hon ser ut, skrämmande" osv, det kan jag inte göra om till något positivt och lära mig av, kan du?
Hur tycker du att det funkar att vara mamma?
Jag tycker att det funkar jätte bra, det är helt underbart att vara mamma! Jag älskar det :) Men självklart finns det ju stunder då det kan vara lite jobbigt ibland, så är det nog för alla..

Är du sugen på att skaffa ett till barn? isf med svullo?
Som jag skrev tidigare så har jag alltid sagt att jag bara ska ha 1 barn.. Men om jag nu skulle skaffa ett till så blir det inte med Sagas pappa. Vi lever ju inte tillsammans nu, så varför skulle jag skaffa ett till barn med honom?

Du hade ju dagens förut har du slutat med det nu ?
Ja, jag har faktist helt glömt bort det. Men vill ni så kan jag absolut börja med det igen.

Har du någon kontakt med sagas pappa?
För tillfället har jag ingen kontakt med Sagas pappa.

Träffar pappan någonsin Saga?
Nej för tillfället gör han inte det och det finns anledningar till det som jag ej tänker ta upp här.

Har du ångrat dig att du skaffade barn?
Nej, absolut inte! Det är det bästa som har hänt mig.


Kommentarer
Anonym

Jag undrar en sak, din kompis linus tror jag han heter som du har en blogg med, är han bög eller har han bara as glidig stil? ta de inte på ett dåligt sätt bara :)

2010-05-26 @ 22:11:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0