vi är lyckligt lottade

Godmorgon :) hoppas ni sovit gott..
Här hemma mår vi bara bra, jag mår otroligt bra. Det var länge sen jag mådde så här bra som jag mår nu faktist.

Igår kom Linus hit efter skolan, så satt vi ute på balkongen i solen och stekte. UNDERBART!
Sen gick vi hem till Linus för jag & Bella (Linus syster) skulle till stallet och rida. Så Saga pluttan var hemma med Caroline (Linus mamma) och busade medans vi var iväg.

Det vart en ridtur ute i skogen, hur mysigt som helst. Tills vi var påväg hem för då började det ÖS regna och till och med hagla, tror ni vi vart blöta? eh, ja... Helt dyngsura var ni när vi kom tillbaka till stallet, haha. Och Linus och Linus pappa satt i bilen och skrattade åt oss, haha.
Så fixade vi iordning hästarna och torkade av sadlarna och allt annat som var dygnsurt, sedan åkte vi hemåt igen.
Det var jätte mysigt att få följa med och rida igen, tack ♥
Det hade gått jätte bra med Saga, dom hade busat för fullt och Saga hade varit på jätte bra humör. Det är så härligt och se att dom tycker om Saga så mycket. Den där familjen är verkligen helt underbar, vi är lyckligt lottade som har så otroligt underbara människor i våran närhet ♥

Nej, nu ska jag ta och göra oss iordning lite fort och sedan ta bussen till Ikano och möta upp Linus så ska vi till Willys och handla. Sen ikväll blir det Desperate Housewifes :)
Tycker allt ni kan ställa lite mer frågor i frågestunden, så jag avslutar inte den riktigt än..
Leo - charmtrollet som jag red igår ..
visst är han bara för söt?


Kommentarer
Sandra

Hej hej, hoppas allt är bra, fan vad snygg blogg du har jenny, är du duktig på de här med bloggdesign?

2010-05-25 @ 16:52:59
URL: http://sandraallard.blogg.se/
Caroline Hoflund

Massor kramisar till er!!! <3

2010-05-25 @ 20:09:51
Medina

Jag har tävling på min blogg, in och tävla:)!

2010-05-25 @ 21:14:16
URL: http://[email protected]
Anna

jovisst, söt :)



Leo, det heter min kompis son, hehe :D lite komiskt för jag var nyss inne på en blogg som hade en katt som hette Leo :D

2010-05-29 @ 02:35:42
URL: http://annaflickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0