Bilder från valborg

Var ju iväg på en liten shopping runda förut med mamma. Fick lite kassar med mig hem, alltid kul :D
Det vart några linnen, en tröja, en tjock tröja, mascara, foundation, 2st nagellack, strumpor, BH och så fick även Saga en jacka av sin snälla mormor..
Nu under kvällen så har Kim, Larry och Linus varit här, snackat lite skit och bara umgåtts.
Saga har precis lagt sig, vart lite sent idag pga hon somnade en stund på kvällen förut men nu sover hon efter blöjbyte & lite käk. Och jag ska ta mig ett varmt o skönt bad och sen krypa ner i sängen..

Här kommer lite bilder från valborg;
Avslutar med denna snygga bild :D haha.
Det var en riktigt rolig kväll kan jag lova! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0