en helt underbar dag

Har varit lite dåligt med uppdateringen här, jag vet.. Men har haft fullt upp dom senaste dagarna, så har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn + att jag ej varit hemma så mycket heller.

Dagen började med att mamma hämtade upp mig och Saga så åkte vi till stallet där Caroline & Bella var.
Så tog jag, mamma och Bella en ridtur i det underbara vädret medans Caroline var kvar och busade med Saga.
Efter ridturen satte vi oss vid gödselstacken och tog en fika, och nu måste ni tänka att vi är dumma i huvudet som sitter vid gödselstacken och fikar, haha. Men det är faktiskt helt underbart. Och nu sitter vi ju inte i gödselstacken utan det är en stor betong gång bakom stallet och sen är gödselstacken framför/nedanför typ och sen utsikt över hagen där hästarna lunkar omkring och solen sken för fullt, helt underbart!
Sen skjutsade mamma hem oss så tog jag en dusch och fräscha till mig lite och sedan gick vi bort till Linus där vi vart bjudna på grillat, Linus skulle iväg efter vi käkat men vi stannade kvar och umgicks med hans mamma och pappa. Så kvällen har spenderats där hemma och haft hur mysigt som helst. Suttit ute på deras altan och fikat, pratat och haft riktigt trevligt. Vädret har ju varit helt underbart idag, så himla mysigt att kunna sitta ute nu.
SOMMAREN ÄR PÅ VÄG ! :D

Så vi kom hem därifrån för en stund sen, så nu ligger vi i sängen. Saga somnade nästan direkt när vi kom hem, helt slut efter allt bus. Hon får sova brevid sin mamma idag, det är ju så mysigt! Mamma älskar dig mest av allt

Imorgon blir det stallet igen, hoppas det blir lika fint väder som idag.
Det är så roligt att jag fått börja följa med till stallet för det är ju någonting jag verkligen saknat.
Nu ska jag kika runt lite på nätet sen blir det natti natti, är riktigt trött.
Hoppas ni har haft en bra dag!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0