promenad och sola

Mår ni bra sötnosar? Själv mår jag bara bra och det gör även fisungen, hon ligger på golvet och tittar på tv och snackar & har sig för fullt. Låter som hon försöker pratar med tvn, haha.
Jag har precis käkat lite lunch, testade en ny sak idag från Arla.  En burk med matlagnings grädde och sen någon smakpasta i locket. Skogssvamppanna var smaken. Så stekte upp lite kött och sen i med lite extra färska champinjoner och sedan på med grädden och smakpastan och lät det puttra en stund. Vart väldigt gott faktist! Så den rekommenderar jag.
Ska klä på oss lite och sen gå ner till centrum och posta ett brev och även ta en 16 minutare i solariet.
Sen blir det nog en promenad efteråt, måste börja röra på mig igen känner jag. Var ju jätte duktig ett tag och gick varje dag och åt nyttigt o allt, men motivationen försvann tyvärr. Men nu ska jag ta tag i det igen!
Ni får hjälpa mig och peppa mig lite via bloggen :P

Här kommer två videos på fisen från igår :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0