ny färgat hår - i love it!

Det blev ett sent inlägg, men har haft fullt upp hela dagen..
Vi åkte ju in till stan förut med Linus, köpte nagellack och ögonskugga tills i morgon. Sen mötte vi Amanda och Timmy och satt o snacka med dom ett tag, sen drog timmy hem och Amanda följde med oss.
Så gick vi och käkade lite, underbart nu när man kan sitta ute på uteservering och äta. Har ju varit sjukt varmt ute idag, så himla härligt!
Sen gick vi till bussen och åkte hemåt, gick förbi affären och köpte hårfärg och mat till Saga och sedan vart vi bjudna på fika hemma hos Linus. Mycket trevligt!

Sen gick vi hem för det var läggdags för Saga, och Linus följde med och hjälpte mig att färga håret. tack ♥
Så nu sitter jag här med nyfärgat hår så måste gå och föna det. Jag älskar ny färgat hår, det blir så fint plus att det luktar så gott!
Ser verkligen fram emot morgon dagen, ska bli så himla roligt! :D vad tror ni jag ska göra?
Det får ni veta i morgon!

natti natti  ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0