Lyckad helg

Hallå sötisar! Och förlåt för den dåliga uppdateringen.. Men finns skäl till varför jag inte suttit vid datorn någonting.
I fredags sov Saga hos sin mormor för första gången, vilket hade gått jätte bra. Och mamma Jenny & Linus hade fest här hemma. Fest med 80-tals tema, och det var så sjukt roligt. Vi var utklädda och hade super kul hela natten lång. Det vart verkligen en lyckad kväll med underbara människor, tack mina vänner
Bilder kommer...

Sen igår orkade jag inte sitta vid datorn heller..
Efter att mamma kommit hem med Saga så gick vi ner till pizzan med Linus & Marek och köpte kebab och satte oss ute och åt.
Var svin hungrig och det är ju extra gott med sådan mat när man är bakis också, eller hur?
Så började äta och efter typ 3 tuggor hittar jag ett långt jävla hårstrå i salladen, fyfan vad äckligt.. Finns det något värre? USCH! Så det var bara o slänga för jag kunde inte äta mer av den, bara tanken av det gör mig spyfärdig.
Kommer nog aldrig mer kunna köpa kebab där nu. BLÄ!

Sedan gick jag, linus och Saga hem och bara slappade framför tvn hela kvällen, kollade på film och bara myste.

Om ett tag kommer mamma och hämta oss så ska vi på brorsans skate tävling, ska bli kul!
Bilden från i fredags kommer upp ikväll.
Hoppas ni har haft en härlig helg!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0