Linus Gästbloggar!

Tjena alla baby och Jenny älskare!
Jag kände för att slänga upp en liten gästblogg, så varför inte bara haffa datorn ur Jennys knä och faktiskt skriva mig ett inlägg? ;)
Ni vet kanske inte så mycket om mig, men jag är en glad kille i alla mina bästa år! är 18 år och bor mindre en 50 meter ifrån Jenny och Saga. Jag pluggar Samhäll/estet, vilket innebär att jag håller på mycket med praktiskt saker... som musik... teckna.. hair & makeup osv.. Som ni kanske har märkt så sjunger jag ju (?)
Vi har det lite små mysigt här hemma i Jennys lägenhet, dricker cola (som Jenny påstår att hon inte gör... för hon är ju så "nyttig" *Host Host*) nej vars - men det är ju helg ;) haha.
Det verkar gå väldigt bra för Jenny nu förtiden med hennes blogg, vilket jag är jätte glad över! och jag förstår att folk (dvs ni) intresserar sig i hennes liv. Det är nog ganska kul att läsa om någon som sköter allt så perfekt och ändå klassas som ung mamma. När hon gör allt mycket mycket bättre en vad en medelålders kvinna skulle göra som mamma.
Jenny är världens bästa morsa. så är det bara, eller hur ;)?
Haha, läste en fråga någon ställde Jenny får några dagar sedan:
"Jag undrar en sak, din kompis linus tror jag han heter som du har en blogg med, är han bög eller har han bara as glidig stil? ta de inte på ett dåligt sätt bara :)"
MITT SVAR: haha, typsik fråga, bara för jag har en dingelidong mellan benen och intressserar mig kring "omanliga saker" som tex Make Up så ska jag klassas som bög, vilket inte gör mig något över huvudtaget, men jag kan säga såhär: JAG HAR BARA AAAAASGLIDIG STIL ;)

För liksom.. vem tror ni är Jennys hemlige pojkvän... om inte jag??


Ta er gärna en titt på min blogg med... http://zebraheye.blogg.se


Kommentarer
Marie

Lagt till dig med på bloglovin! Glöm inte tävlingen på min blogg :)

2010-05-30 @ 08:19:15
URL: http://lillmian.se
feea (felicia aulén) ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

skriver för att innerligt kunna tacka för rösten för att bli länkad en månad. komplikationer skedde och drivaren till bloggen la ner den. Det är tråkigt - så inget resultat blev av, när jag kollade senast, låg jag i majoritet av till högst röster tack vare dig och alla andra. Så vill tacka, och jag höll det jag lovade! som ännu en tack är du nu länkad på bloggen!

kram en någorlunda nöjd felicia ändå :)

kom ihåg: säg smile o le! (:

Så hoppas jag vi hörs i bloggvärlden allt mer!

2010-05-30 @ 15:02:29
URL: http://feean.blogg.se/
fundersam

Bättre än en medelåldersmamma? Det tror jag inte då en medelålders mamma har antagligen en utbildning och ett jobb och slipper försörja sitt med barn med pengar från socialen och antagligen har mer livserfarenhet och vett i skallen än en ung mamma.



Och det är konstigt att du säger att du har en glidarstil då dusjälv skrivit i din blogg att det är inte könet man blir förälskad i så det skulle inte spela roll om det vore en kille eller tjej.

2010-05-30 @ 16:02:49
Sofia

Till fundersam:

En ung mamma har trligen bättre kontakt till sitt barn eftersom det inte är så stor åldersskillnad mellan dom? Unga mammor har dessutom en helt annan ork och gör mycket mer aktiviteter med sina barn. Och så är det väl för fan inte säkert att en medelålders mamma har jobb? Sluta vara en sån jävla bitterf*tta och om det stör dej att Jenny kanske faktiskt är en jätte bra mamma, så sluta läs bloggen.

2010-05-30 @ 20:23:59
Anonym

haha vilken kul kommentar "fundersam" lämnade... men nu äre ju som så att vi lite yngre som har barn inte alls har mindre vett i skallen som människan i fråga påstår, kanske rent utav hon/han som beskriver sin egen situation och vet att en som är yngre är starkare både psykiskt o fysiskt, har mer tålamod större engagemang för sitt barn och visar mer kärlek.. aint that right??

du e en underbar mamma o tvivla aldrig på det!

o vad beträffar linus så äre väl klart han har en asglidig stil =) den som inte tycker det är väl bara avundsjuk!!! mer vågade o moderiktiga karlar tack =D

Love <3

2010-05-30 @ 20:43:53
URL: http://palmhall.blogg.se/
PsychoBlonde

Nu har jag varit inne och röstat :)

2010-05-30 @ 21:16:32
URL: http://psychoblondie.blogg.se/
Amanda

Grattis till er både, och ingen vettig människa borde ens tänka tanken på att ni ens skulle kunna tänka tanken att vanvårda Saga. SÅ "fundersam" kan gå och ta sig någonstans, skaffa sig ett liv och inse att ni båda kommer bli de bästa föräldrar Saga/andra barn(om det blir några) någonsin skulle kunna ha :P

2010-05-30 @ 21:39:29
madeleine

HAHAHA fundersam får mig att skratta ihjäl mig jag vet flera medelåders mammaor som inte har jobb iongen utbildning ch som inte kan ta hand om sina barn och barnen har blivit tvångsplaserade i foster hem... jo medelålders kan ju verkligen sååååå mycket mer än de yngre...



en uing mamma förstår sitt barn på ett helt annat sätt än vad än gammal kärring gör... för soom det verkar är den där fundersam en gammal kärring som inte har egna ban föär ingen vill doppa där...



nej du jenny är en av de bästa mammor jag vet och har alltid saga som FÖRSTA prioritet i livet...



grattis jenny och linus med hoppas ni får det helt fantastiskt underbart tillsammans

2010-05-31 @ 08:57:48
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0