uppe med tuppen

Idag var man uppe med tuppen, redan klockan 7 vaknade lillfisen..
Vi låg en stund o gosade, sen vare bara att gå upp o fixa lite käk. Sen låg vi kvar och drog oss en stund och kollade på Vakna med Thevoice.
Runt 8 gick vi upp, jag tog en kopp kaffe och fisen låg på golvet o busade för fullt medans jag fixa lite med tvätt o så.

För en stund sen kom Carro & Alicia hit, och om en stund kommer även Cicci och Jeppe.. Så det blir mycket barn här hemma idag, mysigt! Men just nu ligger båda små tjejorna och sover, och Cicci & Jeppe är påväg.

Ikväll blir det att fixa lite inför i morgon med Linus, vi ska färga håret och lite sånt.. Sen ska jag även bort till Pappa och Wille och fika, för pappa fyller idag :)
Nu kom Cicci & Jeppe precis innanför dörren, ska vara lite social nu.
Ni får ha en härlig dag!
puss & kram


Kommentarer
matilda

kolla gärna in min blogg ;)

2010-03-25 @ 14:10:41
URL: http://hejbus.blogg.se/
Anonym

kan inte du göra en videoblogg på dig själv :) vore kul att se.. alla är så fega och inte vågar lägga upp en videoblogg men vore kul o se dig på en =) hoppas du vågar skulle va superkul o säkert locka massa besökare kramkram

2010-03-25 @ 20:23:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0