tänder som spökar?

Det vart sen uppdatering idag också, men har haft besök så därför..
Har inte gjort något speciellt annars, har en väldigt gnällig tjeja här hemma. Ingenting som passar för damen idag verkar det som! fast nu är hon lugn, hon sitter i sin babysitter och gosar med sin kanin :)
Tror det är tanden som spökar faktist.. Så jag hoppas att den tittar fram snart!
Måste ju vara skit jobbigt det där, när det kliar o kliar och gör säkert ont också.. usch! Hon sitter med sina händer i munnen hela tiden o gnager.
Själv sitter jag och dricker en kopp kaffe & tänkte måla naglarna, hehe. Dom börjar bli rätt långa, så måste måla dom hela tiden så dom inte går av. För mina naglar är så mjuka, vet ej varför.

Ikväll blir det lugnt, en gammal vän kanske kommer och hälsar på, vilket skulle vara skit roligt! för vi har inte setts på riktigt riktigt länge, men vi får se hur det blir med det.. Annars är det Andra Avenyn som står på schemat bara, och massa mys med min älskade dotter :)
Har tyvärr inte fixat några batterier ännu, därför det är dåligt med bilder. Men ska köpa batterier i morgon, för det är ju så tråkigt utan bilder!

Nästa vecka åker jag och Saga till mormor & morfar igen, ska bli riktigt skönt o komma iväg lite.
Ska bli jätte roligt att träffa dom igen! Det är så mysigt och vara hos dom, så synd att dom bor så långt borta.
Så det ser jag fram emot :)
Och på fredag ska jag ut med Natha & Linus, ska bli roligt o se hur många kommentarer jag får om det denna gång. Hur många det är som ska lägga sig i. But i dont give a shit! säg vad f*n ni vill! Vill jag gå ut och roa mig lite så gör jag det, utan att folk ska behöva lägga sig i. Ni är bara avundsjuka ;)

Nu ska jag ta o måla mina naglar, sen fixa lite här hemma.
puss & kram


Kommentarer
Fia

Ååå va kul :) Hoppas du får det riktigt roligt på fredag!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-03-24 @ 20:31:15
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/
Anonym

ha det så kul gumman!!! de behöver du verkligen =) jag tar gärna saga nån dag om du vill ha lite ensamtid!!! puussss

2010-03-25 @ 09:26:21
URL: http://palmhall.blogg.se/
Linus Zebrah

Vi ska ha så jävla kul :D

2010-03-25 @ 12:14:57
URL: http://mrzebrah.blogg.se/
E14

Heej!



Du kanske skulle ta och fixa uppladdningsbara baterier till din kamera :)

2010-03-25 @ 19:43:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0