gymmet nästa

Hallå sötnosar, hur mår ni?
Saga mår mycket bättre idag, ingen feber och verkar precis som vanligt.. Skönt!
Jag mår bra, förutom att jag mått illa hela dagen sen igår. Åt ju godis och chips, och det ångrar jag idag. För usch vad illa jag mått sen dess.
Men det är ju bara bra, för nu vill jag inte äta sånt något mer.
Idag tog jag och skruttan sovmorgon, underbart! Saga är en liten sömntuta hon också, precis som sin mamma :D
Låg och myste i sängen ett tag innan vi gick upp..
Sen ringde pappa & brorsan och ville komma förbi på en fika. Så dom har varit här nu men dom gick precis.
Maria kom hit precis och nu ska vi ner till gymmet och bränna lite fett :D haha. Ska bli skönt!
Brorsan och Saga


Kommentarer
emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!

var är saga när du tränar?

2010-03-20 @ 22:11:25
URL: http://emach.blogg.se/
Blondie ;)

är det orange hår eller brunt ?

2010-03-24 @ 14:44:16
URL: http://maariebjork.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0