carro & alicia på besök

Ja då har Saga fått sin första vaccin spruta, och det tyckte hon verkligen inte om! Min lilla älskling vart jätte ledsen.
Man ska ju en spruta i varje lår, men fick bara bli 1 idag. Jag ville inte att hon skulle få den andra idag eftersom hon vart så himla ledsen. Så det blir om 2 veckor igen istället. Usch det var verkligen hemskt o se henne så ledsen!
Men nu efteråt har jag inte märkt någonting, hon har varit jätte glad.
Hon hade gått upp lite mer den här gången, så nu väger hon 5370 g och är 61 cm lång.
Om ungefär 2 veckor kunde jag börja ge henne gröt, ska bli skit roligt :D Hoppas hon tycker om det.
Just nu är Carro och Alicia på besök, vi har precis ätit lite mat o nu sitter vi och myser med våra små sötnosar.

Två utslagna tjejor :)
sötisar


Kommentarer
★svantes mamma★

åååh vilka mysiga tjejer :)

2010-03-16 @ 20:52:07
URL: http://nykick.blogg.se/
hej

kan inte du lägga upp dagens outfit och dagens hiss och diss? älskar din blogg!!

2010-03-17 @ 14:24:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0