solen skiner

Vilket härligt vädet det verkar vara ute, solen skiner för fullt. Ser jätte härligt ut!
Får nog ta o gå ut en sväng sen och få lite frisk luft.
Varit en jätte bra natt, snuttan har sovit jätte bra. från 1.00 till 08.00 :)
Så nu ligger hon och tar sig en tupplur, och jag ska ta mig lite soppa till lunch.. Tänkte på en sak att om man bara skulle äta soppa med typ grönsaker i, skulle man inte gå ner skapligt mycket i vikt då?
Det är ju inget fett i grönsaker liksom.. Plus att grönsaker är nyttigt och väldigt gott!
Ne jag ska börja träna snart förhoppningsvis och även börja tänka på vad jag stoppar i mig för något. ÄTA NYTTIGT!
Senare idag ska jag nog åka till Ikea, ska köpa mig en byrå & en bänk att ha i hallen under spegeln..
Sen blir det nog bara en lugn hemma kväll framför tvn..
Vad hittar ni sötnosar på ikväll då?
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0