Nu ska Jenny bli nyttig!

Idag var man uppe med tuppen. Klockan kvart över 7 vaknade lillfisen, men vi låg kvar i sängen ett bra tag och myste. Vid halv 12 vart det en promenad med Maria i det underbara vädret. Vart även en 16 minutare i solariet, mycket skönt. Gick sen hem och åt lite, tog en dusch och sen åkte vi till Willys och handlade lite mat..
Ikväll blir det mys här hemma med Maria. Ska kolla på Lets dance och käka lite ost & kex och dricka ett glas vin. Ska bli super trevligt :)

åh, igår skrattade Saga till för första gången. Sååå härligt :D Får hoppas det kommer mer, för det är ju det underbaraste som finns, bebis skratt.
Och på söndag blir hon 3 månader..
Tiden har gått så fort. Hon börjar bli en stor tjeja nu :)
Mammas älskling, mitt allt ♥
Nu framöver blir det promenad varje dag och har även ändrat på kosten. Ska sluta äta potatis, ris, pasta, bröd. Alltså dra ner på alla kolhydrater, det är ju dom som gör att man lägger på sig.
Godis, chips & läsk och sånt blir det 1 gång i veckan, på helgen.
Så nu ska jenny bli nyttig :D och förhoppningsvis få bort några kilon på magen. Det är bara magen jag vill ha bort, det är mitt mål. Så vi får se hur det går, ni får hjälpa mig och ge mig lite peppande kommentarer här i bloggen :D

Om någon har några bra tips, så ge mig gärna!
Några goda nyttiga recept kanske?
Någon som har gått på någon bra diet?
GE MIG MASSA BRA TIPS :D
För nu har jag verkligen motivationen och viljan.

puss och kram


Kommentarer
Fia

Hoppas du har/haft en trevlig fredagskväll!!! Räkna points e det bästaste!!! Då lär man sig äta bra.. Jag testade mycket annat innan som att plocka bort kolhydrater...men aha ska man göra det för evigt ?...inge kul...Så då går man ju genast upp igen när man börjar äta kolhydrater igen. Å så går det oftast inte få bort "bara" på magen.. Kombo träning/mindre socker ev. pointsräkning gör susen för att få bort magen! :P PEPP!! :P

2010-03-13 @ 00:06:13
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/
Blondie ;)

grattis.. alltid kul när dom börjar med något nytt :)

2010-03-13 @ 13:38:37
URL: http://maariebjork.blogg.se/
Patricia Lindh Nielsén!

Gud va tiden går fort som du säger... Kom ihåg första gången jag kom in på din blogg när du hade en så stor och fin mage, ja va avis och önskade att min kunde bli lika fin! ;) nu har jag fem dagar kvar och håller på att bli tokig!!!



Fin din lilla tjej är, så stor hon blivit? fan.. De gäller att ta vara på tiden! helt plötsligt är den borta.



Kram!

2010-03-14 @ 18:33:11
URL: http://mammasangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0