Nu får det fan vara nog!

Anonym om försov mig, typiskt!:
Din dotter ser sjuk ut, helt likblek och smal. Ger du henne ingen mat? Har du jämfört bilder med från när hon föddes? Ett telefonsamtal till socialen vore inte helt fel.
Svar: ASSÅ JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA ANONYMA KOMMENTARER. VÅGA STÅ FÖR VAD DU/NI SÄGER ISTÄLLET ERA JÄVLA FEGISAR.. NU FÅR DET FAN VARA NOG ALLTSÅ!
VARFÖR SKA DU/NI LÄGGA I ER MITT LIV HELA TIDEN? SKÖT ERA EGNA ISTÄLLET..
OCH JAG SKÖTER SAGA ALLDELES UTMÄRKT, OCH SJÄLVKLART GER JAG HENNE MAT, VAD ÄR DET FÖR JÄVLA FRÅGA IGENTLIGEN?? VA? ASSÅ GE ER NU!
RING TILL SOCIALEN DU, VAD SKA DOM GÖRA? DET FINNS INGENTING FÖR DOM ATT GÖRA FÖR JAG GÖR INGENTING FEL! SAGA ÄR MITT ALLT & DET BÄSTA SOM HÄNT MIG, JAG SKULLE ALDRIG KUNNA GÖRA NÅGONTING FÖR ATT SKADA HENNE.

KOM TILL MIG PERSONLIGEN ISTÄLLET OM NI HAR NÅGONTING ATT SÄGA, SÅ JÄVLA LARVIGT OCH SITTA HÄR OCH SKRIVA ANONYMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Alexandra

får du kommentarerna här på bloggen så ta ip nr och anmäl personen till fråga! Det där ska du fan inte ta! Sjuka jävlar

2010-03-09 @ 11:04:18
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Carolin

Nee fyfan!!!! Ja gör som alex säger. Fyfan vilken jävla idiot!

2010-03-09 @ 11:44:59
URL: http://carolingustavsson.blogg.se/
madeleine

ge fan i att hacka på jenny hon är den bästa mamman jag vet. hon gör allt för saga. hon skulle välja att sv'älta själv för att saga ska få allt hon behöver och mer där till. nog för att många klassar jenny som "ung" mamma så är hon fan så mycket bättre mamma än många medelåldersmammor eller normal åldrade mammor jag vet...



finns för dig jenny för alltid puss till saga

2010-03-09 @ 11:47:42
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Linus Zebrah.

HERREGUD!!!!

VAD ÄR DET HÄR!!!!!!!!!

2010-03-09 @ 12:24:36
URL: http://mrzebrah.blogg.se/
Caroline Hoflund

Många kramar till dej och din underbara Saga!!! Hoppas ni kommer någon dag och fikar igen, saknar er jätte mycket!<3

2010-03-09 @ 12:28:04
Carro mamma till Emilia

Vilket as som skrivit det , hört talas om barn som föds större går ner i vikt i början och har svårare o gå upp i vikt sen, medans en som föds mindre har lättare o gå upp i vikt, Fy fan asså skamligt o anklaga Jenny som tar så bra hand om sin dotter ! Du är ju sjuk och kanske borde söka hjälp själv.

2010-03-09 @ 12:34:33
Emma,21 år & Gravid <3

Men nu får det väl räcka med oförskämda komentarer?

Vad är det för människor som inte har något eget liv?



Jag håller med förgående talare, kolla IP nr

& ANMÄL ! !



Stå på dig Jenny :)



Kramar

2010-03-09 @ 12:51:59
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
En tonårsmorsa

Tycker inte du ska bry dig utan vara den duktiga mamma du är :)

Brukar läsa din blogg och tycker du är jätteduktig att ta hand om din lilla tjej. Gläds åt ditt underbara liv du och Saga har framför er....

2010-03-09 @ 13:10:00
Emelie Armerö

De kan också få med mig o göra om de inte håller klaff. Blir vansinnig att läsa detta!

2010-03-09 @ 13:23:26
URL: http://emeliearmero.bloggproffs.se/
Fia

Anonyma kommentarer är det värsta som finns!!! Och oftast folk i fråga som skriver dem vet inte vad dem pratar om!!!!!!!!!!!! Känner dig inte, men du verkar va en underbar mamma!!!! :D Massa kramar

2010-03-09 @ 16:25:20
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/
★svantes mamma★

Saga är inte smalare än andra smala barn... tjejer är oftast smalare, och ja, -de är lite bleka oxå.



Men bara för de så är de inte felbehandlade, eller sjuka.



det är troligtvis någon som stör sej på dej, kanske tom har en viss gnutta med avundsjuka i sig.



Gör som många över sagt, ta ipnr och polisanmäl...

Du skulle kunna hota med det, alltså om de skulle hända igen.



Fruktansvärda irriterande glin som inte kan låta bli att lägga sig i hos andra!

Trött man blir... kram

2010-03-09 @ 16:50:32
URL: http://nykick.blogg.se/
Amanda

Det är bra det! Skit i vad jäkla fega anonyma personer säger, din dotter ser inte ett dugg sjuk ut tycker jag! Jätte söt :)

2010-03-11 @ 12:03:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0