huvudvärk som aldrig försvinner

Jaha då var det söndag igen då. Jag tycker veckorna går så otroligt fort, håller ni inte med?
Och det är ännu en dag med huvudvärk, jag förstår inte vad det är för fel? Har haft ont i huvudet i 1 vecka snart
aja..
Saga och jag ligger och myser i soffan just nu, och om en stund kommer mamma hit och fikar.
Ikväll är det ju aerobics som gäller, OM min huvudvärk har försvunnit. Så får hoppas att den försvinner snart!
För det var verkligen jätte roligt sist, så vill ju gärna gå dit idag igen.
Jag älskar min dotter så otroligt mycket, hon är det bästa som har hänt mig! ♥


Kommentarer
madeleine

verkar vara nått vi b¨åda åkt på jag har haft migrän i 2 veckor i morgon....

2010-03-21 @ 17:59:32
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0