Godmorgon


I natt sov min lilla älskling hela 9 timmar innan hon vaknade och ville ha lite käk, så fick många timmars sömn vilket var jätte skönt. Så nu känner man sig lite utvilad, men fortfarande den förbaskade förkylningen kvar som gör att man känner sig seg i kroppen. usch!
När vi vaknade i morse låg vi kvar i sängen ett bra tag och myste & lillfjärten låg o babblade för fullt. Hon är bara för söt min lilla tös <3
Nu har vi precis klätt på oss lite kläder och jag ska ta och käka lite lunch och sedan ska vi in till stan på möte. Verkligen ingen lust att ge mig ut i detta URTRISTA väder, men tyvärr så måste vi det..
Är så trött på snön nu så jag spyr! GE OSS VÅR OCH SOMMAR NU TACK!
Vad ska ni sötnosar hitta på idag då?

Ne nu har jag inte tid att sitta här mer, ska käka lite sen göra mig i ordning det sista.








Kommentarer
Anna

Hennes "svar" efter "Har du fått hicka?" var såååå gulligt :D

2010-03-01 @ 22:19:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0