bvc besök

Idag vart det visst en sovmorgon, vilket alltid är skönt! Lillan åt vid 12 när jag la mig sen vaknade hon inte förens 8 i morse, duktig tjeja! Hade tänkt gå upp då efter hon fått mat, men råkade somna om igen och vaknade nu för en timme sen ungefär. Om en timme ska vi ner till BVC på 2 månaders läkarundersökning. Lite sent, med tanke på att hon snart är 3 månader, men tiden jag fick för ett tag sedan kunde vi ej komma på så. Bättre sent än aldrig!
Så nu har vi precis tagit på oss lite kläder & Saga ligger här brevid mig och myser med sin kanin.
Hade tänkt gå ner till droppen idag, dom har träff för unga mammor. Men skulle gått dit med några andra men får inte tag på någon av dom & känner inte för att gå ner dit själv. Men ska nog kika förbi efter jag varit hos BVC, för det ligger ändå i samma byggnad.
Ska bli spännande och se hur mycket lillfisen har gått upp denna vecka. Hoppas hon gått upp rätt mycket, för då vet vi ju vad felet har varit, varför hon ej gått upp så mycket. Då har det ju med förra maten o göra.
Så vi får se...
Ne nu ska jag ta någonting att äta, sen dra iväg.
         



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0