besök på vårdcentralen

sorry för sen uppdatering idag, men har haft lite annat o göra.
Lillskruttan är sjuk idag, i morse hade hon feber och var jätte slö och åt väldigt dålig. Så ringde sjukvårdsrådgivningen och dom tyckte jag skulle kontakta vådcentralen. Så det gjorde jag och vi fick en tid. Så vi har varit där nu för en stund sen, och allting såg bra ut. Hon hade ingen feber när vi var där, fast hon var jätte varm. Men skulle försöka få i henne så mycket mat som möjligt och hålla koll så hon kissade o sådär.
Så det är bara att avvakta och se, och hoppas att hon blir bättre. Mammas lilla skrutta ♥
Även fast hon är hängig så fick jag ett skratt av henne förut, och det är lika härligt varje gång! :)
Händer så i utveckligen nu, tycker det händer nya saker varje dag nästan.
Det är så underbart, jag ÄLSKAR att vara mamma. Jag är så stolt över min tjeja!
Mamma och brorsan kom även förbi en sväng förut och tog en kaffe och prata lite. Fick även skjuts av henne till vårdcentralen, tack mammi ♥
Ikväll blir det att bara vara hemma och slöa i soffan, jag känner mig så fruktansvärt trött. Bara inte jag håller på att bli sjuk också! Men det skulle inte förvåna mig..
Natha är fortfarande kvar, så ska gå och vara lite social med henne nu, ville bara skriva ett inlägg så ni vet att jag lever :D haha.
Men ni får ha en underbar fredag sötnosar. Får se om jag skriver något mer ikväll, beror på hur jag mår.
puss & kram skumbanan


Kommentarer
Linus Zebrah

Nej hoppas innerligt nte på att du blir sjuk!! isådana fall tar på mig heeeela skulden, för om du får samma skit som jag. BLÄÄ säger jag bara!



Jg vill med sitta borta hos er och bara mysa, MEN jävla sjukling är vad jag är. Får ta och bli frisk snarrt. eller hur ;) haha

Puss på er, ha en fin kväll<33

2010-03-19 @ 17:07:41
URL: http://mrzebrah.blogg.se/
Blondie ;)

åh vad söt.

2010-03-20 @ 07:18:09
URL: http://maariebjork.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0