frågestund kanske?

Godkväll sötisar ♥ Hur mår ni? Hoppas allting är bra med er..
Själv är jag lite smått irriterad fast det börjar gå över nu. Skulle in och fixa en liten sak på designen förut och råkade förstöra ALLT! Snacka om att jag vart tokig, så nu har jag suttit i 1 timme eller något och försökt fixa iordning den vilket jag lyckades med till slut tack & lov!

Mamma har varit här idag, vi käkade lite mat och drack kaffe och bara umgicks. Riktigt trevligt!
Linus är på bio just nu och ser Twilight, så är ensam ikväll. Har ingen aning om när han kommer..
Saga ligger just nu i sin säng och ska precis sova. Fast just nu ligger hon och babblar hör jag, haha. Hon lär nog somna snart för hon låg här i soffan brevid mig och halv sov innan jag bar in henne i sängen. Och själv ligger jag i soffan och bara tar det lugnt. Händer nog inte så mycket mer ikväll, blir o slappa i soffan framför tvn och vänta på att min älskling kommer hem. Hoppas han har haft det bra! Han har ju längtat så mycket efter denna dag, det är ju Twilight premiär idag. Och han tycker ju om twilight så mycket :) Så det är roligt för honom..

Funderar på om man ska dra igång en frågestund igen kanske? hmm.... Vad tycker ni?






Kommentarer
emma

du är så vacker! Och JA, ha en frågestund!

2010-06-30 @ 23:05:18
Emelie

vad använder du för smink?

2010-07-01 @ 10:11:59
URL: http://emeliegermund.blogg.se/
Emelie

vad för smink och vilket märke;)

2010-07-01 @ 13:10:38
URL: http://emeliegermund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0