Har haft en super mysig helg

Hallå hallå! Har ni haft en bra helg? Själv har jag haft en toppen helg.
Igår var vi ju hemma hos Linus och umgicks med hans familj, det var super mysigt. Käkade gott och myste i soffan till en film. Sen på kvällen tog vi oss en tur med bilen och kolla ifall vi kunde få se lite djur, och visst fick vi det. Massa rådjur/hjortar och även en stor älg som gick över vägen några meter ifrån bilen.


Idag har vi varit hemma hos mamma o dom och fikat, Linus & hans familj var också med. Det var jätte trevligt, har inte varit där på länge nu. Efter vi varit där åkte vi hem till Linus igen & vart bjudna på mat, sen slängde vi oss i soffan och kollade klart på en film. Wallander - indrivaren
Nu är vi hemma hos oss igen, sitter framför tvn och kollar på systrar i jeans. Saga ligger och sussar sött i sin säng. Hon är så söt min lilla prinsessa ♥
Jag ska nog ta mig ett bad snart, och sen krypa ner i sängen tidigt. Känner mig lite små krasslig idag, började göra det igår kväll. Snorig, ont i halsen, ont i kroppen och hängig. Vill inte bli sjuk, så hoppas jag känner mig bättre i morgon!
Ne nu ska jag gå och pussa på mig älskling som ligger i soffan brevid :D
puss&kram
Pluttan i sina nya skor ♥


Älgen vi såg igår.


Kommentarer
|| mannen som kan prata om hundar ||

Älgar finns i mängder i skogarna kring mitt hus, men dessvärre har jag aldrig lyckats få någon bra bild - för varje gång dem visar sig så är inte kameran med...

2010-06-21 @ 22:44:03
URL: http://www.henrikolsson.eu.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0