It was funny

Tjena mors! Mår ni bra? :)

Gårdagen var mycket rolig, började med lite förfest här hemma sedan drog vi förbi en kompis som hade fest & sedan vidare in till stan. Inne i stan var det sjukt mycket folk eftersom det var skolavslutningar & studenten.
Vi drog till krogen och dansade och hade jätte roligt, sedan tog jag och älskling halv 1 bussen hem. Det spö regnade ute så vi var skapligt blöta när vi kom hem, usch.

Vaknade runt 9-10 i morse, både jag & Linus var så himla sugna på Saga när vi vaknade. Vi saknade henne jätte mycket! Så vi gick upp och käkade lite frukost och sedan gick vi bort till Linus för att träffa lillskruttan.
Det hade gått super bra med henne, och jag fick ett stort leende när jag kom dit. Underbart ♥
Vi var kvar där hemma ett tag, låg i soffan och kollade på film och sen fixade jag och Linus mamma lite käk.
Den goda jordnötssåsen med kyckling & ris, mums!
Sen tog vi en promenad i regnet ner till affären och köpte lite chips & cola, så nu blir det film & mys.
Saga ligger och sussar sött i sin säng sen en liten stund tillbaka. Skönt att hon är hemma igen min lilla älskling :) hehe.

Ne nu ska jag borsta håret för jag kom precis ut ur duschen, sen ska vi krypa ner i sängen och kolla på film.
I morgon ska jag, mamma, Bella & Caroline rida, ska bli super kul! Hoppas bara vädret blir någorlunda bra, iallafall slippa regn.
Hoppas ni får en mysig kväll!
puss&kram


Kommentarer
E

Hej, kikar in och läser din blogg lite då och då, du verkar vara en superb mamma till lilla Saga ;) Måste bara fråga dig eftersom jag läst att folk skrivit att hon ser undernärd ut och allt vad det är till dig (vilket jag absolut inte tycker, hon ser ut att må så underbart hon bara kan) hur du hanterar det? Jag själv ska bli mamma om ett par månader och jag har folk som kommenterar nästan dagligen om hur "ful och äcklig" vårat barn kommer att bli (vet vilka det är som kommenterar) Vet att det mesta handlar om avundsjuka, men ibland känner jag bara att jag inte orkar mera, nästan så man vill sätta sig ner & bara skrika ut allting.



Diggar din blogg och kul att du träffat en kille som älskar dig och Saga så mycket som ni är värda! :)

2010-06-13 @ 00:00:09
Anonym

haha, jag snor lite bilder jenny om det är ok ? ;) <3

2010-06-13 @ 19:18:13
URL: http://abraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0