Trälig med maten - tänder på G?

Godkväll gullisar - mår ni bra? Själv mår jag toppen!
Sitter hemma med min fina pojkvän och kollar på tv & lillfisen ligger och sussar. Jag börjar också bli lite små trött, så blir väl att krypa ner i sängen snart.

Förut vart vi bjudna på mat hemma hos Linus, grillade hamburgare & pommes. Mumsfillibabba :D Och Saga satt med vid bordet och käkade lite pure och majskrokar. Hon är helt tokig i majskrokar, hon tycker det är så mumsigt. Tror även det är skönt att tugga på dom om det kliar i tandköttet.
Efter det tog vi en promenad ner till affären och handlade lite, sedan upp till Linus igen. Då vart jag bjuden på kaffe och rabarber paj. Den familjen är underbar, dom är så himla gulliga ♥

I morgon ska vi ta en tripp in till stan hade vi tänkt, måste även förbi Lindex och hämta ut ett upp & go paket.

Saga har blivit så trälig med maten vissa dagar, hon blir skit förbannad och vägrar äta ibland. På kvällarna och morgonen när hon får välling/ersättning blir hon också helt tokig vissa dagar. Någon sa att det kan ha o göra med att det är tänder på g, att det gör ont i munnen så hon inte vill äta. För får hon en majskrok att tugga på blir hon skit nöjd, haha :P
Någon som har varit med om liknande? Och isåfall, kom det tänder sen?



Kommentarer
emma

oohhh, så söt hon är lilla saga :)!!

2010-06-13 @ 23:38:40
URL: http://ruunaway.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0