party tonight

Hallå sötisar!
Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen, men har haft fullt upp.
Igår var jag ju på ännu en skolavslutning, mina små systrars. Och efter det käkade vi lunch på stan.
Hade en jätte trevlig dag!

Idag blir det lite party, Linus slutar ju skolan idag så hänger på och festar med dom. Lillskruttan ska vara hemma hos Linus med hans mamma&pappa.
Vi ska förfesta lite här hemma och sedan åker vi in till krogen, någon mer som ska ut idag? Då kanske vi ses..
Kan ju tänka mig att det är ruskigt mycket folk ute idag, men det är kul!
Nu ska jag ta mig en dusch och sedan börja fixa mig.
puss


Kommentarer
Fia

Oj, hur många syskon har du? :P

2010-06-11 @ 15:54:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0