Ni måste testa!

Precis gjort oss i ordning här hemma & käkat lite.. Prövade någonting nytt som ni bara måste testa! En jordnötssås ifrån Blue dragon. Bara strimla lite kycklingfile och stek, och sedan häll på såsen och låt puttra några minuter & servera med ris. RIKTIGT gott kan jag lova er, rekommenderar verkligen att testa.
Ska ge Saga lite käk nu och sen drar jag, Linus & Saga in mot stan och hälsar på Carro & Alicia. Ska bli trevligt, har inte träffat dom på länge nu. Tråkigt bara att vädret är piss, men det är ju inget ovanligt....
Hoppas ni får en fin dag sötnosar!
puss&kram

Gå gärna in och rösta på min lilla prinsessa, skulle vara jätte snällt! <3
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=31928
Gå gärna in och rösta på min lilla prinsessa om ni inte redan gjort det, bara några timmar kvar av tävlingen nu..
Kom igen, rösta !! :D


Kommentarer
Anonym

En sak jag länge undrat: Vad vinner man om bebisen hamnar på omslaget?

2010-06-02 @ 01:50:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0