Mot staden och träffa Nathalie

Hello sunshines! Vad gör ni? :)
Själv håller jag på att göra mig i ordning lite för att sedan ta bussen in till stan och möta upp Nathalie. Ska uträtta lite saker och sedan tror jag hon skulle följa med hem hit, ska bli trevligt!
Linus & Saga ska vara hemma under tiden jag åker iväg, får se vad dom hittar på för bus.
Just nu ligger Saga i sitt babygym och snurrar runt och gosar med sin ninis, ska lägga henne på en handduk så hon får sprattla lite nakenfis & sen ska jag fortsätta göra mig i ordning.
Hoppas ni får en fin dag
Bilder från gårdagen;

Pluttan i sin nya body hon fick av Linus som det står MY MUM ROCKS på :D
Dock är den lite för stor, men det växer hon nog i snart.

Mammas tuffing ♥






Sebbe



Kommentarer
Anonym

hej jenny jag gillar din blogg jättemkt men du får faktiskt ta och lägga upp fler bilder på dig själv, börjar bli tråkigt nu utan bilder på DIG eftersom det är DIN blogg. kram

2010-06-16 @ 15:37:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0