Har ni haft en bra midsommar?

Hallå sötnosar ♥ Hur mår ni idag?
Själv mår jag faktiskt rätt bra, fortfarande lite förkyld med annars bra. Men min stackars älskling Linus har jag smittat så han är dö förkyld nu och mår inte alls bra. Saga fisen mår bra hon också, hon och Linus ligger just nu i sängen och gosar. Jag ska också lägga mig där snart och se en film tror jag, blir en slappar dag idag.

Vi kom hem för en liten stund sedan, vi sov ju hemma hos Linus igår.. Vi hade en super trevlig dag igår, åt massa god mat och umgicks. Så roligt att min familj fungerar bra ihop med Linus familj, dom verkade trivas bra tillsammans.

I morse fick jag en låååång sov morgon då Caroline & Magnus var så gulliga och tog Saga på morgonen. Så jag sov ända till klockan var efter 12 någon gång, det var skönt kan jag lova! :D Det var länge sen man sov så länge, så man kände sig verkligen utvilad...
Hade ni en bra midsommar?






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0