nu är jag tillbaka!

Halloj sötisar ♥ Har varit jätte dåligt med bloggandet - jag vet... Men nu är jag tillbaka igen!
Dagen började med att jag fick sovmorgon, älskling gick upp och tog Saga. Så jag vaknade väl runt halv 2 ungefär, skönt kan jag lova! Vaknade av att mamma ringde och ville komma på en kaffe, så hon är här nu.. Har käkat lite jordgubbar och druckit en kopp..
Om ett tag ska vi hem till Linus och käka middag, trevligt :) Sen ikväll blir det väl bara lugnt skulle jag tro?

I söndags drack vi ju lite här hemma & sedan gick vi och satte oss vid kanalen, med tända ljus & linus spelade gitarr och alla sjöng med. Så fruktansvärt mysigt, helt underbart! Måste verkligen göras om snart....
Tack mina underbara vänner för en perfekt kväll ♥
Lite bilder från i söndags ;
Natha
Sebbe
natha, bella & jag
sebbe
Bella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0